Jaki dozownik do mydła zamontować w biurze?

Akcesoria i artykuły higieniczne są niezbędne w miejscach publicznych. Dzięki temu można zawsze cieszyć się komfortem i czystością. Nic dziwnego, że tak wielką uwagę przykłada się do kwestii tego, jakie dozowniki do mydła (https://e-higiena24.pl/katalog/kategoria-produktu/dozownik-do-mydla/) należy zamontować w biurze. Miejsca pracy rządzą się swoimi prawami, więc standardowe rozwiązania, które stosuje się w domu, mogą się zwyczajnie nie sprawdzić w takich okolicznościach. Jakie akcesoria są więc najbardziej praktyczne w biurze? Wiele zależy od tego, jakie preferencje mają pracownicy i jak duża jest firma.

Pompka czy bezdotykowa aplikacja? Jaki rodzaj dozownika sprawdzi się bardziej w miejscu publicznym?

Mydła w kostce są obecnie rzadko spotykane – szczególnie w miejscach publicznych. Oprócz tego, że są niewygodne w stosowaniu i pozostawiają osad na umywalce, cechują się także mniejszą higienicznością. Dotykanie produktu po wielu osobach nie zachęca do używania go. Dlatego właśnie w większości przypadków w łazienkach dostępne są mydła w płynie, które wyróżniają się łatwą i szybką aplikacją – jest to możliwe dzięki zastosowaniu praktycznych dozowników. Jakie ich rodzaje można wyróżnić?

Zobacz również  Malujemy sypialnię – jaki kolor farby wybrać?

Do najczęściej spotykanych należą klasyczne akcesoria posiadające pompkę lub przycisk, który należy nacisnąć, by płyn wydobył się z dozownika. Warto jednak zaznaczyć, że coraz częściej montuje się dozowniki do mydła, które można obsłużyć bezdotykowo. Działają one w sposób automatyczny wydobywając środek myjący jedynie po umieszczeniu ręki pod akcesorium. Bezpieczną i higieniczną opcją są także dozowniki łokciowe, które – jak sama nazwa wskazuje – reagują na przesunięcie dźwigni bez użycia dłoni. Takie produkty jednak są używane głównie w szpitalach i placówkach medycznych. Znacznie rzadziej można je zobaczyć w biurach, choć także jest to ciekawa opcja w takich miejscach.

Uzupełnianie mydła – co warto wiedzieć?

Podczas wyboru dozownika do mydła, który ma sprawdzić się w warunkach biurowych, warto wziąć pod uwagę także sposób, w jaki uzupełnia się płyn. W niektórych produktach należy co jakiś czas wymieniać wkłady jednorazowe, w innych dolewa się płyn z kanistra. Obie te opcje mają swoje wady i zalety. W pierwszym przypadku głównym plusem jest łatwość uzupełnienia mydła – ogranicza się w ten sposób ryzyko wylania płynu podczas przelewania go z większego opakowania do dozownika. Całe działanie wymiany trwa też bardzo krótko. Minusem może być to, że jest się niejako skazanym na używanie mydeł od tego samego producenta, przez co nie można go wymienić np. na tańsze. Nie jest to także ekologiczne rozwiązanie. W drugim przypadku ma się całą gamę produktów myjących do wyboru i nie jest się uzależnionym od oferty danej firmy. Sam sposób uzupełniania mydła może jednak okazać się dość uciążliwy.

Zobacz również  Czy każda cegła jest taka sama? Najważniejsze rodzaje cegieł

W jaki sposób zamontować dozownik do mydła w biurze? Różne sposoby na różne wymagania

Dość istotną kwestią jest także sposób montażu dozowników. W biurach raczej rzadko zobaczyć można wolnostojące. Łatwo je stłuc, poza tym są za małe na wymagania miejsca publicznego. W takim przypadku wybiera się dozowniki podwieszane, które można zainstalować za pomocą otworów wywierconych w ścianie lub korzystając ze specjalnych przyssawek i taśm (kiedy nie chce się naruszać ściany).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *